2011-08-24


gammal bild på sofie och lillan!

hej på er!
har precis kommit hem från ridningen blev lite sent idag men bättre sent än aldrig haha.
Jag blev tillfrågad om jag ville byta ridgrupp till en bättre, sa såklart ja! så jag kommer att börja i en ny ridgrupp på måndagar istället! det kommer bli jättekul men är hur nervös som helst hihi men det går säkert bra.
Just sa ju att jag skulle släppa en "bomb" idag och det är också hästrelaterat och det är att josefine har valt att inte vara medryttare till timian, hon vill ha mer utmaning och satsar på en lite yngre häst på ett annat ställe. Så nu har jag fått blivit tillfrågad att bli medryttare istället, såklart jättekul! och ska dit snarast på fredag kul kul!
nej nu ska jag äta lite och fixa inför morgondagen, ses och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0