tre avsked och massa fest

jag, judith, mathilda och ludwig gick ut en sista gång innan judith flyttade tillbaka till sverige för en liten stund
vi satt på qadis en stund innan vi gick till dattera och hängde lite till
mysig kvällis
dagen efter fortsatte vi festandet och nu med dessa tre på en fest på en takterrass i sørenga, sån lyx
vi fortsatte till månefisken och dansade, en av de roligaste kvällarna tbh
sen var det dags för juddan att flytta, vi hade en sista middag på peloton
sen hjälpte vi henne packa ihop det sista
en annan dag åt jag middag med sunniva, linn och mikaela 
sen beslutade vi oss för att gå ut och dansa lite, kul!
Annars umgicks jag med mikaela eftersom hon skulle också flytta tilbaka till sverige
jag och mathilda tog en fika på kulturhuset och pratade lite framitd osv. gillar den tjejen
en annan kväll hängde vi och skulle ta en jobbpills, 
ebba finisen var också med
även hon flyttade från oslo och till paris istället! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0