stora kaffedagen, bio x2, mickis

under veckan på jobbet hade vi den stora kaffedagen, tävlingar, delade ut gratis kaffe mm. 
en väldigt rolig dag som avslutades med personalfest
sen sov jag över hos sunn, då ingen ville sova ensam den kvällen. gosetjejen
till helgen sen gick jag, juddan och tildis ut och åt middag
för att sedan kolla på utomhus bio (your name<3333)
mikaela kom på besök innan hon reser vidare 
vi firade Ida som fyllde år hemma hos henne
jag och juddan twinnade som vanligt 
morgonen efter så åt vi supergod brunch på oslo raw
sen var det mickis sista kväll, då hängde vi med martin, danne o co. mysig kväll! 
och hörrni! till helgen far jag till Örebro över helgen, ska bli så kul verkligen! så den här sista bilden var det gjorde den senaste veckan. Jag juddan och tildis var på "borg" den var över mina förväntningar, verkligen så bra! nästa inlägg kommer alltså vara dedikerat till örebrohelgen <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0