mammamys, kräftis, fest

när jag kom hem från way out west och göteborg umgicks jag med mamma som hade ett par lediga dagar kvar
vi åt på paolos och dagen efter det turistade vi lite smått, tog en promenad vid naturens hus
och sen åkte vi mot stan och åkte till stadsparken o mös lite där
en kväll träffade jag o gustav mikaela på frimis för drinkar och catcha up lite
Senare under veckan var det dags för kräftis
(fråga mig inte varför bilden är så brusig) 
jag mös ännu mer med mamma o pappa, mina bästa föräldrar<3
jag o gustav gick och åt sushi en dag för att "fira" 6 måndader<3
sen var det min sista kväll  i öret för denna gång och det avslutades med ännu mer fest!
mina fina vänner <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0