yoga, bio, söndagsmiddag

Förra veckan gick i mysets tecken. Den veckan var väldigt höstig och bara härlig, inget fartfyllt men lyckades ändå fylla upp veckan med roliga saker.
gick på yoga med dem här två och avslutade med lite te hos mig
jag mötte juddan på liebling, vi satt och ritade/läste, åt osv.
jag handlade och blev fotad av juddan i min superhöstiga outfit
jag gick på bio med tidlis och sunnis
vi gick på en förpremiär av good time
den var bra och jag förstår att den är en hyllad indiefilm men herregud vilken ångest man fick
jag mötte juddan igen på liebling och läste/ritade ännu en gång, favvoplace
helgen jobbade jag och sen hade jag söndagsmiddag hos mig med mina två favoriter
det blev vårrullar och äppelpaj till efterrätt, mmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0