örebrohelg

Här kommer inlägget från min örebrohelg som utlovat. Bättre sent än aldrig...
Gustav mötte mig vid tåget när jag kom fram på fredagskvällen, sen gick vi till boulebaren, där victor sen anslöt sig
Senare gick vi vidare till ingeborgs där vi mötte astrid o julia
sen fortsatte vi vidare till makeriet och bara hade det trevligt
På lördagen gick vi lite på stan, köpte alkohol till kvällen mm.
då var det lite party hos hanna! även karin var hemma över helgen, LOVE
sedan gick vi till strömpis och dansade lite, kul kväll!
<3
På söndagen gjorde vi inte så mycket, framåt kvällen åkte vi och handlade lite godis och kollade på film innan jag skjutsade hem gustav. Jag spenderdade kvällen med mamma o pappa 
På måndagen klippte jag mig på morgonen, mötte upp mamma för lunch och hann svänga förbi hanna en snabbis
så god lunch på K1 innan det var sen dags för mig att åka tillbaka til lilla oslo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0