middag, peloton, syskonmys

Känner att jag inte har så mycket inspiration till att göra min blogg fin eller inläggen intressanta, men just nu får det här bara vara ett ställe där jag lägger upp bilder från min vecka och gör det till min offentliga dagbok. Den här veckan har jag iallafall
Umgåtts med sunniva, fikat lite efter jobbet och kollade lite i butiker
ätit raw-tacos med juddan o tildis
sen har jag haft sleepover och blivit bjuden på vegetariska burgare
Jobbade i helgen men hade myskväll med sunnis på fredagskvällen ändå 
Sen åt jag o judith lite mat hemma hos mig innan vi gick ut för en öl
vi hade tänkt gå vidare men båda var så slut efter jobb att vi skiljdes åt efter ett par timmar på peloton<3
söndagen var min lediga dag, då gick jag o linn till oslo raw (såklart) för att få lite frisk luft och fika lite nyttigt
sen gick vi och handlade och lagade mat tillsammans
och sen tittade vi lite serie och bara mös med tända ljus
härlig och väldigt lugn söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0