hemvistelse, syskonhäng, fest

I måndags åkte jag hem till Örebro i ett par dagar, var ledig från jobbet i tre dagar i streck så kände att jag lika gärna kunde spendera dem i hemorten.
jag pappa och linn åt lunch på något nytt ställe
mumsigt. Efter det fixade jag och Linn lite ärenden, som nytt pass, köpa "billiga" skönhetsprodukter osv.
tog en liten fika också. På kvällen åkte jag hem till Gustav och mös lite efter hans jobb
dagen efter det träffade jag Isabell, Emelie och Agnes
vi åt lunch på det nya asiatiska, chop chop. det fick 4/5 faktiskt
Sen gick vi runt lite på stan, kollade butker osv. 
och sen tog vi en fika på espressp house innan vi skiljdes åt
På kvällen sen träffade jag Gustav igen, vi åt middag på paolos 
sen åkte vi bara hem och åt lite glass innan det var läggdags. perfekt!
Sen var det dags att åka hem, lite väl för tidigt... och när vi kom hem igen till Oslo har jag bara jobbat, jobbat o jobbat. En kväll umgicks jag med linn, vi lagade middag och kollade film bara.
En annan kväll var vi bjudna hem till martin o danne, men jag skulle jobba dagen efter så kunde inte stanna så länge
så fina träd <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0