farväl, 17 maj, osloraw

Här är lite av det jag gjort förr förra veckan. 17 maj veckan!
Jag och sunniva åt middag som ett litet farväl innan hon åkte till USA
Vi åt supergoda sallader på lett
Sen åkte vi på latteart tävling, så mys
Senare under veckan var det dags för 17 maj!!
Jag jobbade först på dagen men vi firade lite smått på jobbet
Sen åkte jag hem där det var fest med alla mina bästa oslobor
Vi firade hos oss ett bra tag innan vi gick ut och tog oss en barrunda
kul 17 maj ändå, trots att jag jobbade och missade paraden osv.
Sen har jag, linn, frida och mikaela varit på oslo raw och åt lite "nyttigt" fika
supermysigt ställe som låg i perfekt promenadsavstånd från oss, att ta en promenad och sen avsluta med något gott
<3
annars har jag solat i en park med judith och mathilda
hängt med linn o mikaela. Jag har även gått ut och druckit ett glas vin med ebba o judith men inte tagit så mycket kort. Fin och festlig vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0