bio, ölhäng, shoppingrundor

Förr förra veckan jobbade jag för det mesta, men jag hängde också med lite fina vänner och mös runt i regniga oslo.
Jag var på bio med mathilda. Vi såg your name som var en japansk anime film. Den var över mina förväntingar och så så bra. Grät till och med för att den var så fin. rekomenderar!! 
Jag och min syster tog en tur till frogner, så härligt att bara gå omkring på gatorna där för det är så fint, känns som man går i nedre new york eller något. Och det slutade såklart med att vi tog en fika på kaffebrenneriet
Sen hade jag en heldag med Judith
Vi uträttade ärenden och sen tog oss en liten shoppingrunda. Vi tog också en fika på mesh, sååå fint ställe
Vi åkte sen till IKEA och köpte saker vi tyckte vi behövde
Senare sågs vi på peloton för varsin öl
mysig dag<3 
Sen hängde jag med Mikaela en dag och shoppade lite och tog varsin fika. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0