frukost, hemfärd och födelsedagsfirande

Nu när jag verkligen satt igång ordentligt med att jobba heltid så har jag inte hunnit med supermycket under veckorna men här är det lilla jag hunnit med. 
Jag och systern min gick upp i ordentlig tid för att äta frukost tillsammans på ett café i närheten där vi bor, supermys. Bara vi och ett par barnvagnsfamiljer
Sen har jag jobbat och under den helgen åkte jag hem till Örebro (igen) och nu för att fira Agnes. Den helgen hemma var verkligen så så bra och härlig. 
passade på att handla massor av alkohol hehe
sen åt jag mamma och pappa middag på saluhallen innan jag åkte till Hanna för att umgås lite med henne
På kvällen efter det sov Gustav hos mig och så spenderade vi hela lördagen tillsammans, lagade brunch och mös.
På lördagskvällen samlades vi först alla tjejer hos Agnes för en middag
Sen kom resten av folket och vi ställde till med fest, beerpong, pinjata och allt möjligt kul
<3
hade en så så bra helg hemma i örebro, vilka fina vänner man har alltså!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0