flytt, hemvisit, inflyttningsfest

Förra veckan flyttade mathilda hit till Oslo också, vi börjar bli fler och fler woho. Men så då träffades vi på måndagen och hade lite tacomys samt drack lite vin. 
På tisdagen överraskade jag mina vänner och åkte hem till öret
Åkte så fort jag kunde hem till Hanna, vi pratade ikapp allt möjligt, åkte och köpte lite gott för att sedan moffsa och mysa hela kvällen
Jag träffade Agnes en dag, jag fixade lite ärenden och sen möttes vi upp för att äta lunch på fratelli
Sen har jag såklart hängt med Gustav så mycket jag hunnit med
vi slöade oss en hel dag med att köpa saigon och semlor, kolla toy story och bara va
Hanna kom hem till mig en eftermiddag för att mysa lite, lyckades tyvärr pricka in att komma hem då hon skulle iväg över helgen till göteborg.. men glad att vi hann ses det lilla iallafall
Jag var med mamma och pappa på lilla örebro och drack drinkar innan jag mötte upp mina vänner och bf för en middag på wongs
Sedan spenderade jag en dag med mamma på stan med buffé på rosengrens och bara helg-mys
En kväll mötte jag upp emelie, sofia, G, mfl. på saluhallen för middag, vi gick sedan vidare till Ingeborgs och drack så så goda drinkar
Kom hem inte allt för sent och spenderade den sista stunden med mamma framför en film. Perfekt avslut på min hemvistelse
När jag kom hem på söndagen hade vi en liten inflyttningsfest för våra oslo-vänner
kul att få ihop gänget
Vi lekte lite lekar i lägenheten innan vi drog ut
vi gick bland annat till en bar som hette karusell, mysig vibe! man kunde sitta i en liten koja högst upp, vilket jag gillade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0