första veckan i örebro

jag har varken haft tid eller ork till att ta tag i att uppdatera er om mina veckor i örebronx. Men nu ska jag göra mitt bästa för att komma ikapp med veckoinläggen! 
jag umgicks med dem här två, åkte o badade efter hannas jobb
sen forsatte vi kvällen med att laga middag och hemma hos mig, även karin anslöt sig då
verkligen ultimata myset
vi firade hanna och karin med fika och mys på paolos
hela gänget var med då<3
sen var det dags för midsommar
hanna kom hem till oss först och joinade familjemiddagen
vi gjorde oss iordning och åkte sen ut till landet och midsommarfirandet
en väldigt mysig och rolig kväll, men dock lite kall och regning, som midsommar dock alltid är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0