andra veckan i örebro

Andra veckan (förutom Coldplay) så försökte jag träffa så många så möjligt och göra så mycket som möjligt. 
jag har hängt i solen, ätit svenska jordgubbar och läst bok
jag har åkt till norrköping med mamma för att tyvärr gå på en begravning
jag har ätit supergod middag på boulebaren med mamma och pappa
jag har lunchat med agnes och felix
fikat med agnes o astrid
och senare joinade gustav för lite hämtmat och filmhäng
clueless<3 
vi 5 åkte till ånnaboda och badade en dag
vi grillade en annan kväll
och så åkte vi iväg på fest
<3
dagen efter fest så kom linn också till örebro. Då åkte vi på spa med hela familjen
så mysigt och härligt
perfekt avslut på den veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0