flytten

Nu är jag ute på nya äventyr, nämligen 30 mil bort, i Oslo. Tanken är att det här är mitt nya hem. Än så länge känns det som jag är och besöker min syster. Men efter första jobbintervjuen idag så känns det lite bättre, snart ska jag på en till och då känns det som man är ett steg nämre sin nya vardag. Här är iallafall lite av det som jag gjort den senaste veckan jag varit här.
 
Samma dag vi kom hit gick vi ut på middag med familjen på aker brygge
och under helgen som mina föräldrar var här mådde jag som sämst. Så jag stannade hemma medans dem gick på museum och hade det mysigt.
Men sista kvällen orkade jag med ett till restaurangbesök, i mathallen, hitchhiker. Där åt vi femrätters
koreansk pannkaka med kimchi
dumblings
någon spännande sak jag inte kommer ihåg..
chilimarinerade kycklingvingar
grapefruktsorbe med vitchokladcreme
Sen sista dagen mamma och pappa var här åt vi frukost på mitt favvo, godt bröd
Annars i veckan har jag såklart sökt massa jobb och hängt på min systers jobb
varit på en intervju hittills och ska på en till snart, känns väldigt skönt
min mysis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0