ny lägenhet, gäster x2

Nu har jag bott i Oslo lite längre och det börjar kännas bättre och mer rätt med att ha flyttat hit. Har lyckats skaffa mig ett jobb men är fortfarande på jakt efter ett till. Vi har också flyttat och hunnit bo in oss lite smått. Judith har varit här och hälsat på, för att provjobba lite och kolla lägenheter till hennes flytt hit förhoppningsvis. Samma dag som Judith åkte hem kom hanna hit, hon stannade över helgen för att hälsa på mig och se lite hur jag har det. Nu när det är ny vecka så känns det tomt utan folk här, längtar redan till helgen!
 
Vi firade flytten med middag på den gode
vi tog en trip till IKEA och handlade nödvändiga saker
Första kvällen kom hon så pass sent att vi bara gick och la oss
På lördagen gick vi runt i centrum och jag visade henne små turistattraktioner 
Jag och Hanna var supertwins med likadana kläder och i princip likadant hår
På kvällen lagade vi middag och drack lite vin
För att sedan gå ut och dricka ett par drinkar
på söndagen mötte vi upp Mathilda och Ludwig för en lunch då dem var här över dagen för att hitta boende för eventuell flytt! Sen gick jag och hanna och fikade på min systers jobb
Hade en sån mysig vecka och helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0