josé gonzales, flytt, besök

Under veckan så gick jag och min syster på konsert, José Gonzales. Jag såg honom extremt kort på way out west i somras men när jag fick valfri konsert i julklapp av henne så tänkte jag att det vore kul att se honom lite mer ordentligt, får åå vad bra han är. Jag ångrar inte alls mitt val, det var valfria platser också så vi satte oss allra allra längst fram. Konserten var så mysig, all hans musik är lugnande för själen och med hjälp av symfoniorkestern blev det ännu vackrare, bland topp 3 bästa konserter jag varit på.
Senare under veckan flyttade judith hit!!
Hon bodde på vår soffa i ett par nätter innan jag hjälpte henne att flytta till sin egna lägenhet, bara ca 900 meter här ifrån. 
Till helgen kom G och hälsade på.
på kvällen lagade vi tacos hemma
på lördagdag så visade jag runt honom i oslo 
Vi åt lite lunch/fika på sentralen
vi gick hem en liten stund för att fixa iordning oss till pre valentines middagen
vi hade bokat bord på tavernan
vi fortsatte sedan vidare till ett glass och tog varsinn drink
på morgonen efter drog vi oss lite längre i sängen innan vi gick ut och åt brunch på fru hagen
sedan tog vi en promenad runt i oslo och tittade på lite fler sevärdheter och njöt av vädret
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0