november

Resten av november har jag verkligen jobbat asset av mig, dels pga. resan till paris också pga. halvskatt
jag och mathilda tog en vintrig promenad
Min älskade klara var på besök i oslo, så himla mysigt att träffa henne efter ca ett år! 
vi åt middag och satt och pratade i flera timmar<3 
Vi hade brunchdejt med syskona Kjell på grådi, alltså helt fantastiskt god mat tbh
En annan dag umgicks jag med sunnis
vi åt också brunch, kollade lite i söndagsbutiker
Sen mötte vi mathilda på kulturhuset och drack te en liten stund
En annan kväll drack jag och linn ett glas vin på baren vid oss, lite syskonmys
<3
sen joinade judith och achraf en sväng
jag har haft en väldigt fin november ändå trots mycket jobb
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0