halloween and pre paris

å herre min gud vad tiden har gått... asså så mycket jag inte har uppdaterat om. har haft så mycket jobb den senaste tiden att jag varit så trött inte ork till att uppdaterat här men nu ska jag försöka göra några inlägg innan det har gått alldeles för lång tid. sorry mina få läsare
 
Här är det jag har haft för mig efter min födelsedag och innan vi åkte till pariiii
jag tog med juddan till oslo raw som jag bjöd henne på för hennes födelsedag 
bara några månader sent hehe, men supermysigt och skönt i solen
bäääääst frukost
sen var det halloween, jag var en unicorn, juddan en glitterbomb och tildis ett skelett! 
matchi
vi var på yoga och hade sen lite tehäng på litteraturhuset
jag och hanna hade brunchmorgon och invigde mitt våffeljärn
mmmmm
jag träffade juddan för att planera lite pariiiiis på sentralen
 
nästa inlägg blir om resan till paris! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0