andra advent

Mathilda sov hos mig ett par dagar under veckan, alltså typ mysigaste ever, bara ha sleepover för att vi kan.
hon lagade mat åt mig och hade med sig en ansiktsmask, så vi spaade och hade det mysigt
Till helgen sen åkte jag och Sunniva hem till hennes hemby, bara en bit utanför oslo. 
Vi gick på turer och bara verkligen slappnade av, spelade massvis med spel
hade lite "yogapass" i deras yogarum (btw, man ser fjorden i bakgrunden, hur fantastiskt)
jag fick även smaka norsk julmat, mmm
finaste<3
Sen var det andra advent och det var återigen dags för adventsmys, den här gången bakade vi lussebullar
alltså adventsmys är min bästa idé, så bra sätt att samla ihop folk och bara komma i stämning 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0