picknick, besök, konsert

Förra veckan bjöds det på ännu mer fint väder, och lite såhär har jag tagit vara på det
Jag och Mikaela satte oss vid slottet och picknikade en liten stund
lyxen när man får ta med sig både kaffe och bakverk från jobbet
Jag har hängt med mathilda och judith, vi har druckit te och spelat spel på liebling
Sen till helgen kom hanna hit!! 
På fredagen gick vi till majorstuen och sen vidare till frogner 
Vi satte oss lite senare vid slottet och solade lite 
Sedan gick vi hemmåt för att förbereda oss inför kvällen
Då var vi nämligen på konsert, peter, bjorn och john! Jag tyckte dem var superbra, men det kanske är för jag är kär i deras musik hehe, men det var iallafall en liten men väldigt bra konsert. tummen upp!
Pä lördagen sen gick vi till løkka, kollade lite i affärer, och åt sedan lunch
Sedan fortsatte vi neråt stan och gick ut på aker brygge och tog en liten fika
På kvällen åkte vi hem till judith för lite vindrickande 
och sedan fortsatte vi hem till martin, danne och emil för lite inflyttningsfest
Vi gick alla ut på john's efter det och dansade lite. kul kväll!
Dagen efter samlade vi lite kraft för att ta oss till vigelandsparken
Vi tog väldigt mycket kort innan vi tog oss vidare till st hanshaugen parken och åt lite lunch där mathilda sen mötte oss
Sen var det dags för Hanna att åka tillbaka till Örebro, så vi gick med henne till stationen och sa hejdå. En väldigt fin och superkul helg må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0