jobb, påsk, juddan

oj oj oj vad jag har haft mycket för mig.. jag har verkligen inte prioriterat bloggen känner jag, men här är det jag gjort påskveckan och veckan efter det, de två veckor som jag jobbat allra mest och bara varit ledig 2 dagar totalt tror jag. 
mamma kom tidigare under påskveckan och tog hand om sjuka linn, men en kväll passade hon och jag på att äta lite gott bara hon och jag
det var så skönt att få ha mamma hos sig en lite längre tid utan att behöva stressa med att umgås
till påskhelgen kom pappa och deras två vänner för att "fira" påsk med oss
vi hade påskmiddag på indisk restaurang, mmmmm
jag och mamma var påskfina
och vi drack goda drinkar på mikaelas bar
<3
man hade det så lyxigt när föräldrarna var här
Annars under veckan har jag umgått med mina roomies när vi haft ett par timmar över
och så spenderade jag en heldag med judith, vi började med att gå till botaniske hagen, sen tog vi en promenad till grönland och gamleby. Framåt kvällen var vi på lökka och tog varsitt glas vin. så mysig och vårig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0