drinkar, filmkväll, brunch

Har verkligen haft en så himla bra helg, precis en sånhär helg jag behövt. Jag började helgen med att träffa Astrid i fredagskväll på lilla örebro, vi firade lön med ett par drinkar och lite god efterrätt.
Min syster hade kommit hem under kvällen på fredagen och överraskade hela familjen med en helg hemma!! jag blev så så glad
vi matchade så snygg med kläderna 
Jag och linn åkte till stan på lördagen, men skiljdes åt en stund. Hon träffade sina vänner för lunch och jag träffade Hanna, åt en smoothie till lunch, shoppade litegrann (firade lön igen..) och sen tog vi en fika på lill-annas, supermysig höstdag
På kvällen kom Hanna och Merri hem till mig, vi lagade tacos och kollade filmer. En såndär kväll man hade hela tiden när man var yngre. Tända ljus, äta massa onyttigheter och leva i pyjamasen.
Hanna sov över, så jag gick upp utan att väcka henne, bakade scones och gjorde en tekanna. Sen väckte jag både Hanna och Linn, så satt vi vid frukostbordet i ett par timmar, älskar sånna morgnar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0