utgång, frukost, sushi

Förlåt för jättesen uppdatering från förra helgen!! 
Under fredagen så stressade jag mig iordning för att sedan åka hem till Agnes, där hängde vi ett litet tjejgäng innan vi drog ut. Det var faktiskt en av dem bättre utgångarna på länge, tror vi gick och la oss runt 5.
Morgonen där efter mötte jag upp Julia på hälls för frukost (en mysig liten tradition), pratade ikapp våra liv och snackade lite skvaller, supermys
På kvällen sen åkte jag hem till Hanna, vi åt sushi och pratade lite framtid
Under söndagen gjorde jag verkligen ingenting, bara tog det lugnt, städade, dushade osv. så till slut tog jag en promenad och passade på att ringa karin och vi pratade om allt mellan himmel och jord i någon timme, hur underbart som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0