lunch, halloweenfirande nummer två

Har som vanligt jobbat i veckan, och levt lite mer på helgen. Under dagen på lördagen var jag på stan med mama och pappa, åt lunch på JOSBAREN och gjorde några ärenden.
Mina föräldrar var dock lite långsamma så jag gick hem till Astrid och väntade tills dem skulle bli klara, så vi passade på att planera lite smått inför kvällen. 
Då samlades vi några stycken hos Agnes och gjorde iordning oss. 
Återigen var det halloweenfirande, på bilden ser ni black swan (igen) falddermus, "dödskalle", great gatsby
Vi var bjudna på halloweenparty
och vi var världens bästa squad
asså hur söt fladdermus, glittriga små vingar.
Resten av helgen gjorde jag inte mycket, träffade G och kollade film, åt sushi. Bra o fin helg, tack för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0