jobb, filmkväll, farsdag

Här kommer min veckovisa helguppdatering. I fredagskväll träffade jag G, vi åt pizza och fortsatte kolla klart på stranger things, mm den var så bra! Jag tog inte riktigt helg där för på lördagen så jobbade jag igen, men bara halvdag så det var skönt. På eftermiddagen kom morfar hem till oss med lite fika och smått firade mamma i förskott.
På kvällen sen kom Sofia hem till mig för en liten myskväll, vi båda var rätt trötta från jobb men ville ändå ses så vi kollade på film och åt så mycket onyttigt vi kunde.
Det var hur mysigt som helst och vi pratade så så länge om gamla minnen och kollade genom massa teckningar/brev som jag hade kvar sen vi var små, ååå vilka fina minnen.
På söndagen var det sen farsdag! Så jag bjöd pappa på frukost på hälls, där satt vi flera timmar och pratade om massor fint. Min pappa är bäst ändå.
Under dagen sen mötte jag upp Hanna (eller ska jag säga Noora) på stan, jag skulle fixa färdigt mina presenter till mamma och så lyckades jag få med mig en jääättefin byxdress.
Helgen kändes väldigt kort då jag jobbade på lördagen, men hann ändå med mycket. Väldigt gosig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0