sommarvärme, hejdå, mat

Hela veckan har det varit så sjukt fint väder, så skönt att fått en liten bränna de dagar man jobbet, annars har jag tagit vara på de lediga dagarna såhär.
var på långpromenad med Hanna i Karslund, strosade omkring. Vi blev sen väldigt törstiga/fikasugna så vi tog bilen till andra sidan stan, till stadsträdgården, tog en liten fika och sätt ute där i någon timme. mys
 
Jonte flyttade till Grekland för en bartenderkurs nu i slutet av veckan, så vi spenderade en kväll ute, ett gäng bra människor för att säga hejdå till honom. Det blev ett himla farande den kvällen, från uteservering till uteservering och från bar till bar, men ändå väldigt bra kväll, tog dessvärre väldigt få bilder.
Vi började kvällen på lilla örebro och åt lite, muuuuuums
 
Dagen efter gick jag och hanna upp på stan, vi drack varsinn smothie, satt i solen, jag köpte en mascara, sen gick vi tillbaka hem och bakade lite chokladbollar samt kollade på film.
 
som många andra har vi haft grillpremiär också, asså har glömt hur gott det är!! 
 
Sov hos Hanna i helgen igen, vi bakade pizza på tortillabotten, även det otroligt gott!
Sen åkte jag iväg till Göteborg men mer om det i ett annat inlägg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0