mumford & sons

Tog en lite längre helg och åkte till Göteborg i måndags. Jag och min syster möttes där för att se mumford&sons på scandinavium(!!) 
Åkte tåg dit på morgonen och mötte min syster på stationen, vi åkte till min faster och åt lite lunch för att sedan åka in till stan, kolla i lite affärer innan konserten började.
Vi åt lite sushi och satte oss i en park och delade på ett par cider innan konserten började
Konserten var helt fantastisk, vi satt på första raden och kan väl säga att det bidrog väldigt mycket till att upplevelsen blev perfekt. Blev så ledsen när konserten väl var över för man hade gott och väl kunnat sett ett par timmar till, men men konserten slutade verkligen på topp med min favoritlåt så jag är inget annat än nöjd. 
Dagen efter sov vi rätt länge innan vi åkte in till stan och drack varsinn kaffe, kollade smått i några butiker och skildes sen åt igen på tågstationen. 
Skönt att vi ses så snart igen, ska nämligen till Oslo i helgen, vilket ska bli superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0