tjejmiddag, familjmys, kompisdejt

I fredags träffade jag en drös tjejer från (gammla) klassen, vi åt middag på level och delades sen upp när några gick ut och vi andra gick till lilla örebro för lite mer prat och drinkar. Mycket trevlig kväll, hann prata med en del tjejer som jag inte träffat på så länge, vilket såklart alltid är trevligt.
Hela lördagen spenderade jag med mamma och pappa, vi gick på stan, jag köpte lite kläder till jobbet, sen mötte vi upp några bekanta och åt lunch på ingeborgs samt drack en drink på saluhallen. Kvällen spenderade jag hemma med glass och filmtittande! 
I söndags träffade jag Sofie, vilket jag inte gjort på såååå länge, det krockar jämt med våra jobb men äntligen så fick vi till det! Vi tog en fika på fröken brogrens och sen gick vi hem till hennes fina lägenhet och pratade ikapp allt som man missat i den andres liv haha. Mycket trevlig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0