oslo

I torsdags fyllde min bästa vän, själsfrände och syster 22 år, så därför åkte jag till henne i Oslo. Jag åkte dit på torsdagen och mamma&pappa kom dit på fredagen.
åkte 6 på morgonen för att få vara med henne så mycket som möjligt, väldigt skönt ändå att spendera ca5 timmar helt själv, bara lyssna på musik och vara förväntansfull! 
Den enda dagen det var solsken (tyvärr...) vi firade med att gå till ett ekologsikt café i Grünelukka, supermys, på bilden ser ni min present till henne btw, väskan! 
Vi hade tankar på att gå ut på bylarm (festival) men vi båda var trötta från jobb och resande så vi stannade hemma, åt chips och kollade film.
Hela helgen var stort firande och mysfest, åh vad jag inte ville åka hem. 
Under dagarna kollade vi på sevärdheter, shoppade och på kvällarna gick vi ut och firade, första kvällen med en flaska champagne på aker brygge.
Andra kvällen med så god mat i en så mysig restaurang (travernan<3)
söndagar är alltid "vilodagen" i Oslo, så i princip allt är stängt, men vi tog en liten promenad i Grünelukka, åt brunch och kollade in en liten loppis. Oslo är allt bra ändå, kul att min syster bor där så man får komma dit lite då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0