Hanna, melodifestivalfinal, promenad

Hela helgen spenderade jag med Hanna, vi trodde att vi inte skulle hinna ses någonting den kommande tiden pga. jobb och resor men lyckades spendera varje minut i helgen i princip med varandra. I fredags åkte vi direkt från jobbet, köpte mat och allt gott till kvällen, lagade veganska vårrullar, kollade ett antal avsnitt av vampire diaries och gick och la oss relativt tidigt.
Under lördagen kände vi oss så duktiga, gick upp i skaplig tid och åt en ordentlig frukost som jag hade gjort iordning.
älskade popeye-smothie och chiapudding! 
Vi åkte sen till stan, net on net och fixade lite småärenden, jag köpte exempelvis en plattåtng som jag velat ha så länge.
Sminkar mig rätt mycket på helgen nu för tiden eftersom jag i princip aldrig har det i veckorna när jag jobbar, oh well...
Vi köpte med oss fika hem och åkte sen ut och skjutsade våra föräldrar, som skulle på respektive fester. Sedan hann vi precis hem till mello så vi hann laga middag och åt framför tven. Efter mello kollade vi på clueless (<3)
Hanna åkte sedan till jobbet tidigt söndagmorgon, och jag låg kvar och tog en lång sovmorgon. Mamma och jag tog sedan våffeldag ett par veckor tidigare, muuuums, har glömt hur gott det är.
Jag tog sedan en promenad med Sofia, så länge sen jag såg den tjejen, skönt att catcha up lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0