middag, hemkomst, bio

Hinner inte med jättemycket under veckorna då jag jobbar men en kväll träffade jag Edvin, vi hade picknik i stadsparken, blev lite blåsigt efter en stund så då tog vi en kortare promenad, skulle ta kort på solen som lös fint på träden men den gick i moln precis då jag knäppte avtryckaren...
En kväll träffade jag Karin och Hanna för middag och drinkar
vi börjde på paolos
och satt där så pass länge att vi blev sugna på chailatte och lite fika
Vi gick sen till Hälls för att sitta där en liten stund, drack ett par drinkar och pratade lite
mina bästa girls
Min syster kom hem från Oslo i helgen, så självklart har jag spenderat ca. hela helgen med henne
Vi åkte till broby unikt
kollade på fina inredningssaker 
och fikade
På kvällen åkte vi in till stan för att äta, och vi hamande på fratelli 
Dagen där efter åkte vi till ånnabodasjön för att försöka få en bränna och lite bad men blev mest bokläsning och tedrickande, men det är mys det med.
sötisar
när vi kom hem åt vi så så god efterrät, var tvungen att ta ett kort
På kvällen sen åkte jag och min syster till stan för att se Tarzan, faktiskt väldigt bra!
Vi tog sen en liten rundtur i bilen, det var ju så härligt väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0