bad x3, utgång, kärt återseende

Förra veckan var så otroligt varm och härlig, klagade inte (förutom ibland på jobbet då man dog av värme). Så från att knappt badat någonting den här sommaren, har jag badat massor den här veckan! 
jag och edvin åkte till ånnabodasjön en kväll efter mitt jobb, trots att han är en badkruka badade till och med han! 
Jag hade namnsdag (margareta) och det firade vi med grillfest en kväll 
På fredagskvällen åkte vi jag till stadsparken för att hänga med ett knippe bra vänner
Vi gick sedan ut på frimis, vi kom dock dit typ vid 12 så blev en kort utgång
men kvällen var mysig ändå
Under lördagen åkte jag äntligen för att träffa Klara, vi jobbar båda så mycket och hon under helger så vi lyckas aldrig få till det förens nu!
Vi solade och badade hela dagen, vi pratade massa minnen och blev lite sorgsna över att hon snart flyttar till andra sidan jorden.. å vad man gillar denna tjej.
På kvällen sen åkte jag och min syster in till stan med hennes kompis
vi satte oss på sushi yama och tog några drinkar och åt lite mat
så fin kväll
På söndagen åkte hela familjen till harje, även den dagen var otroligt varm så vi badade mest hela tiden för att överhuvudtaget kunna stå ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0