back home

Det har stått lite tomt här den senaste tiden eftersom jag varit ute och rest i lite mer än två veckor, självklart kommer det inlägg om den resan nu framöver men tänkte slänga in ett vardagsinlägg här innan från de 5 dagar jag än så länge spenderat hemma. 
 
Vi åkte och bada den första dagen vi var hemma, inte så varmt...
på kvällen var vi och friade astrid som fyllde 20 på satin!! 
Vi åt plocktallrik, drack några drinkar och hade det trevligt
fina birthdaygirl
Dagen därpå träffade jag Hanna och spenderade hela dagen med henne, (tog cirka nada bilder) vi åkte till tant grön och åt lunch+ drack delicious te. Vi åkte sen hem till henne, kollade gamla fotoalbum, tog en promenad, åt middag och kollade film och sedan skjutsade hon hem mig. Har saknat den tösen! 
Dagen därefter åkte jag med mamma o pappa till Sjökrogen, åt jättegod lunch (as always).
På kvällen mötte jag upp Linn och Karin på stan för lite drinkar och skvaller.
Jag och Linn satte oss på satin och väntade på Karin
Sedan kom hon och vi tog ett par drinkar innan vi gick till ett lite mysigare häng.
Vi hamnade till slut på Hälls på stallbacken, över förväntan trevligt ställe. Hela stallbacken blir fylld av uteserveringar från K1 och makeriet samt hälls så det är supermysigt verkligen. 
Det började sedan spöregna men det blev bara mysigare då vi satt under "tak", bredvid en brasa med filtar om oss
Vi satt där resten av kvällen och hade en så trevlig stund
I söndags hade vi gäster över för lite middag. En väldigt bra sista semesterkväll för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0