jobb, födelsedagsfirande, mys

Hela veckan har verkligen bestått av jobb, så var rätt glad och trött när det blev fredag vilket betydde ledighet. Min pappa fyllde år i fredags så vi sjöng för honom på morgonen och sen på kvällen hade vi hans favoritmåltid och hade ett par gäster här på besök. 
 
Under lördagen träffade jag Jenny som är hemma från Umeå, vi spenderade i princip hela dagen tillsammans, pratade massor, lagade lunch och kollade några avsnitt av sex and the city (as usual, traditions you know) 
prominerade hem från Jenny och såg så fina frostiga träd, dock ser bara den här bilden otroligt dyster ut, lovar att det var vackrare i verkligheten...
 
När jag kom hem sen kom Hanna, vi köpte lite godis, åt middag och kollade sen några avsnitt av the vampire diaries, vår nya obsession...
 
Köpte även denna underbara skapelse från missguided som kom hem till mig i veckan, har faktiskt plockat på mig ett antal saker sen sist jag visat för er så tänkte göra ett inlägg snart om de guldklimparna! 
ps. ursäkta för de hemska bilderna... msåte skärpa mig och mitt kreativa öga, får inte ro i själen av att se så hemska bilder som de här ovan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0