middag, melodifestivalen, bio

Förutom en dag sjukskrivning har jag jobbat hela veckan, på fredagskvällen åkte jag, mamma och pappa till min faster för en liten släktmiddag, supertrevligt, alltid lika mätt när man går där ifrån! 
lite såhär såg jag ut, experimenterade lite med mitt nya smink
 
Under lördagen träffade jag Hanna, vi började dagen på stan, kollade lite affärer, åt lunch samt fika på espresso house, stannade där några timmar. Sen beslutade vi oss för att åka till mberg eftersom det vi letade efter inte fanns på stan, vi handlade mat och åkte sen hem till Hanna, kollade på Melodifestivalen och åt massa gott.
 
Under söndagen åkte jag hem till Maja och Rebecca, de bjöd på jättegod lunch bestående av japanska vårrullar, omg vad jag älskade det!! sen åt vi lite efterrätt och pratade om lite allt möjligt, supertrevlig dag.
På kvällen gick jag äntligen på bio, såg suragette, asså åh vad bra den var, så otroligt powerful och en film som ständigt borde finnas på biografen, så otroligt viktig för alla att se. Var helt stum efteråt för den gav så stort intryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0