Lund

I helgen åkte jag och Hanna till Lund för att hälsa på Karin! Vi åkte tåg, vilket tog ca 5 timmar, gjorde mig ingenting då åka tåg är typ det bästa jag vet haha..
När vi väl kom fram var det så pass sent att vi spenderade de få timmarna av resterande kväll hemma i karins lilla lägenhet, kollade film och drack massor av te
Under lördagen åkte vi till Malmö, spenderade hela dagen där, köpte en del kläder, åt jättegod lunch och fikade på starbucks (yuuuum)
(stannade och tog kort framför karins fina skola först)
På kvällen var vi tillbaka i Lund och beslutade oss för att gå ut, men eftersom varken hanna eller jag är en student så var det i princip omöjligt för oss att komma in någonstans, så vi fick nöja oss med en bar/mini-krog, trevligt det med dock, alla människor är så himla trevliga! 
Under söndagen tog vi en välförtjänt sovmorgon, åkte sedan till stan i Lund, så karin fick visa oss runt lite, shoppade lite second hand också, sen tog vi såklart en väldigt god alla hjärtans dag fika
Kvällen spenderade vi hemma, lagade tacos och hade picknik på hennes golv, samt kollade såklart en massa romantiska filmer dagen till ära, fick även en gullig present av Karin, hur fin vän har man inte?
För att sumera helgen var den väldigt mysig och rolig, Lund är en otroligt vacker stad, gillar den starkt, kanske hit man ska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0