icona pop, hindersmässa, filmkväll

I fredags gick jag och mina fina vänner ut. Jag mötte upp Linn och Lovisa (som jag inte träffat på forever) på bells, vi delade på ett par flaskor vin för att sedan styra stegen till Ritz för att se icona pop (!!) var superexcited, då de är typ mina favvo-djs, dock är jag ledsen att säga att jag blev liiiite besviken, men framåt slutet blev jag superlycklig då jag fick höra lite mer av deras egna verk och typ stå längst fram (<3) utgången var bra, träffade även papola, azra, oona och astrid där, även andra bekanta ansikten vilket var väldigt kul, lyckad fredag! 
Under lördagen var jag på stan med mamma och pappa (as usual..) vi tog en snabb vända på hindersmässan, tänkte köpa marknadsnougat men orkade verkligen inte med folkmassorna eller vinden så jag struntade i det. Vi åt lunch på josbaren (<333) och köpte några småsaker. Under kvällen var det planerat bio men jag var så weird i huvudet och hade kollat fel tider så vi missade bion helt, så det blev en hemmakväll istället. 
mina föräldrar åt moulfrite och jag åt skagentoast, wish jag tyckte om musslor... känns så fancy
 
Under söndagen gjorde jag verkligen ingenting, fixade lite med bankstuff, städade rummet, planerade kommande resor, och verkligen skämnde bort mig själv med glass, godis och filmtittande på filmer som jag velat sett så länge men inte hunnit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0