Erik Hassle, presentshopping, vår

I fredags mötte jag upp mina finaste partykompisar, det var sjukt mycket folk på stan så det slutade upp med att vi satte oss på level. Drack lite drinkar och pratade om allt möjligt, sen delade sig gruppen, astrid och oona gick till strömpis medan vi andra gick till Satin för att se Erik Hassle, min lilla bejb, så duktig han är, vilken röst.
Jag sov hos Hanna, så på lördagen tog vi en sovmorgon, gjorde sen pannkakor med nutella och senare begav vi oss till stan, vi båda var på jakt efter födelsedagspresenter, och mötte sedan upp mamma och pappa på paolos för lite lunch och fika. På kvällen följde hon med hem till mig, vi kollade på ett antal avsnitt av TVP och såklart mello!
Idag, söndag så har jag städat, slagit in presenter och packat. Har även suttit i solen med mina föräldrar och en kopp te, hela veckan har bjudit på sånt fint vårväder, känner mig väldigt vårglad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0