senaste tiden

oj oj jag har haft så mycket att stå i, vet knappt vad som hänt vilken dag/vecka. Men här är lite bilder som jag kan beskriva kort om vad jag hade för mig under de senaste veckorna då jag inte stressat runt med jobb. 
var och åt fredagsmiddag med mamma o pappa på burger love, vi skulle gå till stalllycktan men det var fullt, som mycket annat så vi hamnade där, men jag klagade inte, älskar deras halloumiburgare och sötpommes!! 
Jag träffade merri en kväll, vi skulle ha filmmys och äta massa snacks men vi hann inte med något av det för vi hade såååå mycket att prata ikapp om att vi spenderade flera timmar på hennes rum och bara pratade. hon är bäst.
Har ätit mer mat med mamma och pappa, nu på lilla matstället på köpmangatan, mm deras chevresallad<3 Vi spenderade dagen på stan, fixade några ärenden osv. köpte äntligen ett par nya levis!! 
På kvällen sen träffade jag G, vi åt på sushi yama och åkte sen hem för att kolla på film och äta lite gott. 
Dagen efter "firade" vi att det var andra advent och gjorde amerikanska pannkakor, mmmmm
en dag i veckan lyckades jag äntligen träffa hanna, så länge sen vi hunnit båda två att bara umgås. Så vi åt lite mellis/middag och drack sen te framför några avsnitt av The vampire diaries. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0