oslo och håkis

Tidigt lördagmorgon 3/12 tog jag tåget till Oslo för att träffa min syster och se på håkan, som hon gett mig i födelsedagspresent!!
så fint att sova och vakna upp till soluppgången med sån här fin vy
Linn mötte mig på stationen, vi gick hem och lämnade min packning och gick sedan ut igen för att lunch. Linn passade på att ta med sig en fin affisch.
Vi åt på fru hagen och catchade upp i ett par timmar
Vi gick sedan hem till lägenheten igen och började fixa oss inför kvällen! 
Det anslöt sig lite fler människor
och sen gick vi iväg till spektrum och håkis
Konserten var verkligen fantastisk. Jag svimmade hemskt nog framåt slutet av konserten, men fick hjälp av hela gänget som var med och jag mådde bra väldigt fort efteråt. Men jag tappade min telefon och allt blev lite kaosigt för en stund, men allt löste sig och allt blev bra. Vi fick se slutet av konserten på långt avstånd.. o well. Tyvärr förändrades kvällens planer också, jag och linn gick hem efteråt istället för att följa med dem andra ut och göra en helkväll av det vilket var verkligen så synd. 
På lördagen gick vi och åt amerikansk brunch på the nighthawk diner, suuupergott! 
Vi tog en liten promenad genom lokka och hem igen, vi städade upp allt från kvällen innan och avslutade eftermiddagen med att se klart filmen vi börjde på kvällen innan och fikade lite gott.
Trots svimningen så var min korta helg i oslo väldigt fin, alltid mys att få hänga med min syster. Man hade ju inte jättestor lust att åka hem egentligen. Skönt att man ska tillbaka snart på nya äventyr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0