presentshopping, promenad, firande/hejdå

De dagar jag inte jobbat har jag faktiskt tagit tag i mitt liv och inte bara varit hemma, har även varit duktig och dokumenterat det, så här kommer lite bilder från dem dagarna.
Träffade astrid och köpte lite presenter, satt i solen och filosoferade (det tog jag tyvärr inga bilder på) men på kvällen sen mötte jag upp mamma och pappa och åt på paolos.
Träffade hanna och tog en promenad i Rävgången och satte oss sen och fikade lite
 
träffade mamma på stan och fikade på lill-annas
 
åkte och simmade en dag, så skönt att bara spendera några timmar till det jag tycker om mest, bara vara helt för mig själv och inte känna någon som helst ångest
 
hjälpte sofia att förberda för hennes fest, samt åt lite mat och pratade minnen, börjar bli väldigt sentimental med tanke på att hon flyttar snart
Sen var det såklart dags för festen, åh min lilla partypingla, kommer sakna henne något så oerhört mycket!! förhoppningsvis ses vi snart igen i sommar, mitt lilla pyre<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0