långpromenad, migrän, klara

Känns som jag hunnit med så mycket även fast jag jobbat nästan varje dag. Men det är väl bara att ta vara på tiden! 
Åkte till Hanna en dag efter jobbet, åt lite lunch och drack några koppar te.
När jag hade en fulldag ledigt tog jag en lång promenad i solen, lyssnade på podcast och bara njöt av den våriga värmen, det var verkligen en sån skön promenad, stressade inte utan bara tog det lugnt och i min takt.
Sen kom Hanna hem till mig och vi gjorde våfflor och försökte sola våra ansikten smått i solen
Under fredagen fick jag otrolig huvudvärk efter jobbet, kände mig så dålig, mamma trodde jag hade migrän men får hoppas att det inte var det, skulle vara så jobbigt om man skulle börja må så lite var och varannan tid. Iallafall så tröstade jag mig den kvällen med sushi och bara massa filmtittande i min säng.
För på lördagen tog jag mitt pick och pack och åkte till Klara! Vi spenderade dagen i norrköping och shoppade lite
och fikade såklart
På kvällen lagade vi tacos och hade nicolas sparks maraton, så mysig kväll
Under söndagen tog vi en liten sovmorgon, åt frukost framför film och åkte sen iväg, först hälsade på min morfar en stund och sen ut för att fika, supermys, dock lite kallt. Framåt kvällen grillade vi (premiär) och sen åkte jag hem. Det var en så mysig helg med min bästa vän som snart flyttar till Australien!!! 
min finaste vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0