fika, firande, mys

I veckan har jag varit ledig 2 extra dagar från jobbet, så har passat på att träffa saknade vänner och fixat några ärenden.
tog en fika med Astrid på esspresso house, gömde oss lite från regnet och var på presentjakt. 
har skjutsat runt people och var tvungen att ta en selfie bara för jag gillar min nya nyckelknippa så mycket
lyckades till slut hitta några presenter som jag slog in en dag
Fredagskvällen spenderades med att ha fest för Lovisa, som fyllde 20 förra helgen! 
Vi var hemma hos Hanna (för det är närmast stan) och firade med tårta och ballonger, allt sånt mys från när man var liten. 
Vi gick sedan ut till Ritz för att se panda da panda, very happy with the night!
Sedan har jag gått på stan med mamma och Hanna, åt lunch på paolos, så lycklig att dem har börjat med dagens pasta för muuuums den jag åt då var jättegod!
Jag har även träffat Sofia, min barndomsvän, bjöd henne på lite tacopaj och sen spenderade vi kvällen med filmtittande och massor av skratt. hon e best
Träffade även Merri, vi tog en powerwalk/joggtur, sedan gick vi hem till henne, återhämtade oss med frukt och vatten och så fastnade jag där i några timmar för att hinna prata ikapp allt som hänt sen sist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0