zara larsson, powerwalk, kärt återseende

Var ute och firade Papola, först med häng på Bells
För att sen gå till Ritz och se Zara Larsson, omg vilken kväll, galen
jättebra bild.. 
Var på inflyttningsfest hos Julia, jag är in love med hennes lägenhet, så fin verkligen. mysig kväll iallafall!
haha skurt
Hade en systerdag med Linn, vi tog en promenad vid oset, åt lite matsäck, pratade minnen och hade allmänt kul
 
Hängde med elias en dag, följde med honom till frisören, tog en fika och gick promenad med hubbe, bra dag ändå.
 
åt middag på pitchers med linn och pappa, mina bästa personer
 
Träffade Sofie på Paolos, delade på en pizza, drack lite drinkar och te. så länge sen vi sågs men åå vad jag saknat henne, så underbart att vi fortfarande håller kontakten och jag kan kalla henne min bästa vän trots allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0