veckolista

1. Vad ser du fram emot den här veckan?
helgen, helgen, helgen
 
2. Vilken var den senaste bloggen du började läsa?
1nightinberlin tror jag, älskar hennes youtube-videos hehe
 
3. Ska du laga någon härlig mat den här veckan?
Ja det tror jag, måste ju bjuda mina fina girls på någonting gott. Har dock inte bestämt mig för vad än... haft svårare än någonsin att bestäma mig.
 
4. Säg en grej du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!
Plugga plugga och plugga körkortsteori, är så himla nervös..
 
5. Vilket ord ska du hålla hårt i hela veckan?
Ta en sak i taget, inte stressa upp mig för allt jag behöver göra, planera och genomför dagarna som de kommer. 
 
6. Vad gjorde du igår kväll?
Fyllde år igår så jag, mamma och pappa var på pinchos och åt lite gott. 
 
7. En bild som symboliserar denna dag:
planera, läsa teori, dricka varmt och gott
 
8. Vad åt du till frukost idag?
En stor kopp te och två satsumas (<3)
 
9. Vilken tid vaknar du på morgonen?
Det är olika från när jag somnat på kvällen osv. men det blir oftast runt 9, börjar bli för stressad om jag går upp senare än 9.
 
10. Hur ser du oftast ut till vardags?
Osminkad, jeans, stickad tröja + docs, kappa och halsduk
önskar det var lite mer såhär kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0