dessa listor

Hur ser din skrivbordsbakgrund ut?
 
En bild du tar med photobooth nu tack!
 
Tre saker du har gjort idag:
1. Kollat på ex antal avsnitt av scream queens
2. Varit på stan och fikat med min fina mor
3. Haft timslångt telefonsamtal med endast pepp, precis vad jag behövde
 
Det bästa som hänt i år?
Alla människor som jag lärt känna och kommit så mycket närmre, sen var studenten en milstålpe ofc.
 
Det sämsta som har hänt i år?
Arbetslösheten.. dvs ovissheten
 
Tre senaste meddelanden:
1. Godnatt <3
2. där om 5
3. det låter toppen!! <3 
 
Nuvarande besatthet:
musik: skäms för att säga det med biebers nya..
tv: skäms för detta med men.. paradise hotel..
kläder: halsdukar!! 

 

Mest romantiska som hänt på senaste:
fick fina komplimanger av rätt person

Något du inte gillar hos andra:
oj.. främst oärlighet och falskhet tror jag

 

En dålig sida hos dig själv:
Har svårt för att släppa ner garden kanske? 

 

En maträtt du är sugen på prick nu:
sushi!! varit sugen på det i ett flertal veckor nu

 

Helgplaner?
Allt är väldigt splittrat just nu, halloweenfest eller resa till stockholm/oslo, don't know really


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0