Stockholm, Roxy, julpyssel

Min mamma fyllde i veckan, så på hennes födelsedag åkte vi till Stockholm, som present av mig fick hon en frukost på Pom&Flora, asså omg vad gott det var!!
resten av dagen kollade vi i affärer och bara spatserade runt, supermysig och så skönt att det var så pass lite folk i och med att vi åkte mitt i veckan.
 
En annan dag i veckan träffade jag Merri och Hanna, vi åkte till marieberg, kollade lite saker och åt sedan lunch på IKEA, jag är så glad att de har tagit tillbaka moset till köttbullarna hehe..
 
Jag träffade Astrid en dag för en superdejtkväll, vi fikade på espresso house, där vi för övrigt stötte på filippa med så vi satt där en stund och pratade, senare drog vi oss vidare till Roxy för att kolla på "efterskalv" filmen som Ulrik Munther är huvudroll i, den var faktiskt bra, över förväntan!
 
Jag träffade även Hanna en dag för lite julpyssel, vi (jag tvingade henne) lyssna på julmusik, gjorde pepparkakshus och hade det supermys
ursäkta mig för de otroligt dåliga bilderna i detta inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0