körkort, brunch, födelsedagsfirande

Jag säger bara ÄNTLIGEN har jag tagit mitt körkort, och åh det är så himla skönt att äntligen ha det ur världen!! Hade teorin i måndags och uppkörningen i onsdags, snacka om lättnad haha. På kvällen firade jag o mamma med sushi på east west! 
 
Jag har även gjort andra saker under veckan, som att träffa Elias, blev bjuden på brunch, vi åkte med hans hund till frisören, hämtade min bil från verkstaden och så satt vi en bra stund, lyssnade på håkan och målade lite. Lugn och skön dag!
 
Morfar kom även hit för att fira mamma, vi tog en runda på stan, åt lunch på fratelli och fikade sen födelsedagsfika här hemma! supermysigt, på kvällen gick vi sen på bio, bondfilmen! 
 
Jag träffade även Merri, vi tog en biltur, och catchade up om livet allmänt, därmed tog jag inga som helst bilder tyvärr. Och åh jag träffade äntligen Hanna efter cirkus 2 veckor, även vi tog en biltur, köpte sushi (igen hehe) och godis, för att sedan åka hem till henne och kolla på en bra film, missed that girl!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0