julshopping, utgång, första advent

Återigen har jag inte varit jätteduktig på att ta bilder. Men jag har ändå hunnit med en hel del saker, jag träffade sofia en dag, vi fikade och pratade, catchade up om allting som har hänt sen sist. En annan dag träffade jag Hanna också, vi var hemma hos henne, tog en runda på stan och kollade sen lite avsnitt av TVP. 
Jag har även träffat Merri en dag, vi gick på stan en stund, jag köpte några julklappar och sen åkte vi hem till mig, bakade lakrits och chokladkaka och pratade om lite allt möjligt.
 
I fredags gick jag ut med Astrid och Hanna, kvällen började så så bra verkligen men urartade lite under kvällen och slutade inte alls lika bra. Så glad dock över att jag har mina fina vänner, titta på dem bara!!
 
Det har ju också blivit första advent, mamma och jag tog en runda på julmarknaderna, i wadköping och på stan. Sen såklart fikade vi det obligatoriska adventsfikat, åh vad jag älskar julen.
ps. jag har även lyckats skaffa mig ett nytt jobb, köpt en ny telefon och bil, yay så happy! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0